Kreiranje lične priče
Na ovoj radionici ne pričamo o bilo kojim pričama, već o onim koje podstiču na promene. Te priče uvek imaju […]
Na ovoj radionici ne pričamo o bilo kojim pričama, već o onim koje podstiču na promene. Te priče uvek imaju […]
Ono što vam sigurno možemo obećati je da posle ovog predavanja više nećete biti isti. Danka Đukanović, naša ekspertkinja za
U kontekstu Design Thinking metodologije, Persona je važan alat koji se koristi za razumevanje i kreiranje dublje empatične veze sa
Žene koje žive na selu često se suočavaju sa izazovima u promociji svojih proizvoda ili usluga, posebno zbog ograničenih resursa
U Republici Srbiji postoje različiti izvori finansiranja. Neki pripadaju fondovima države, a neki fondovima i stranim donacijama. U svakom slučaju
Postavljanje ciljeva je veština koja se uči. Jednom naučena, ona se uvek primenjuje na svaki naredni cilj koji imamo. Međutim,
Kreiranje turističkog proizvoda i formiranju cene na tržištu može biti ključno za žene sa sela koje žele diversifikovati svoje prihode
Briga o ličnim finansijama je važna veština za ženu sa sela iz više razloga, s obzirom na specifičnosti života u
Najveća borba koju jedna žena sa sela ima je borba sa stereotipima koji je svakodnevno okružuju i utiču na njen