Kreiranje turističkog proizvoda i formiranje cene na tržištu

Kreiranje turističkog proizvoda i formiranju cene na tržištu može biti ključno za žene sa sela koje žele diversifikovati svoje prihode kroz turizam. Pravilno vođenje ovakvog biznisa zahteva specifična znanja i veštine, a ovo predavanje pruža praktične smernice za uspeh u ovom sektoru.

Govorili smo, kroz praktične primere, kako identifikovati jedinstvene turističke resurse u okruženju, bilo da je to kulturno nasleđe, prirodne lepote ili tradicionalni način života. Razumevanje atraktivnosti sopstvenog regiona pomaže u kreiranju autentičnih turističkih proizvoda, što je ključno za privlačenje posetilaca ali i održivost poslovanja.

Zbog toga je posebna pažnja posvećenja razumevanju procesa kreiranja celovitog turističkog proizvoda kao što je planiranje ruta, organizacija aktivnosti i pružanje autentičnog iskustva posetiocima. Ove veštine omogućavaju da se razvijaju turistički paketi koji odražavaju lokalni identitet i pružaju nezaboravno iskustvo gostima.

Formiranje cene na tržištu, koja privlači nove ali zadržava i stare klijente, je tema koja je ključna za dugoročni rast i razvoj svakog biznisa pa i ovog. Osim primera aktivnosti i samih cena Seosko turističkog domaćinstva Krivac, govorili smo kako koristiti različite portale za ovakve usluge, u cilju bolje komunikacije vrednosti sopstvenih turističkih proizvoda.

Ovo predavanje donosi:

  • Sposobnost prepoznavanja turističkog potencijala svog lokalnog okruženja u cilju stvaranja autentičnih proizvoda privlačnim posetiocima
  • Motivaciju da kreirate rute i aktitvnosti koje donose nezaboravna iskustva za goste. 
  • Informaciju o strukturi osnovnih troškovima koji utiču na formiranje cene u turizmu i kako na osnovu toga da odredite održive cene za svoje proizvode. 

Naša predavač je Dr Ivana Mišković, koja za sebe kaže da se u svetu turizma obrela slučajno. Ovom oblašću ona se sada bavi više od 25 godina kao ekspert i jedno vreme kao saradnik i predavač na Fakultetu za sport i turizam. Danas, kao ponosna vlasnica Seoskog turističkog domaćinstva Krivac i Poljoprivrednog gazdinstva nadomak Sremskih Karlovaca, živi u prirodi i trudi se da svojim primerom domaćinstva koje posluje po minimum-waste principu bude primer i inspiracija i drugim domaćinstvima u njenom okruženju i šire. Njena misija obuhvata edukaciju dece i odraslih o važnosti smanjenja proizvodnje otpada na kućnom nivou i preradu viška hrane lokalnih proizvođača i prodavaca, kako bi se ona mogla koristiti u što dužem vremenskom periodu.


Priručnik EKO SELO – Putokaz za povratak životu na selu

Ivana je bila i deo našeg stručnog tima razvoja koncepta i priručnika “Eko-selo kao model za revitalizaciju srpskih sela” o kome možete pročitati više informacija na ovom linku.


Snimak predavanja

Ovaj sadržaj je dostupan samo za članice mreže. Ukoliko si već članica, prijavi se, a ukoliko želiš da budeš pridruži se.

Materijal sa predavanja

Ovaj sadržaj je dostupan samo za članice mreže. Ukoliko si već članica, prijavi se, a ukoliko želiš da budeš pridruži se.

1 thoughts on “Kreiranje turističkog proizvoda i formiranje cene na tržištu”

  1. Na jednom mestu, inspiracija, znanje, osećaj posebne povezanosti…
    Budite mi veru u sebe i dajete potvrdu da sam na dobroj stazi, na stazi “Trip”, na stazi koja je autentična, moja a daje mi snagu da radim ono što volim i budem u selu!

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *