Storiteling i brendiranje

U današnje vreme kada se više ne kupuje samo proizvod ili usluga, nego je bitna i priča koja stoji iza toga, bitno je poznavati na koji način nam posedovanje kompetence Storitelinga (pripovedanja) i brendiranja pomaže da iskreno, jasno i smisleno ispričamo ličnu priču koja motiviše na aktivnost. Priča koju osmislimo i način na koji je predstavimo okruženju, kreira naš put poslovnog razvoja, bilo da se radi o proizvodu ili o ličnom brendingu. 

Zato na ovom predavanju učimo, ali i pričamo, koliko je samo pripovedanje moćno sredstvo da se žene sa sela povežu sa svojom publikom, izgrade identitet brenda i stvore nezaboravan utisak. Postoji nekoliko razloga zašto je storytelling važan:

  • Priče nas pokreću na razmišljanje i na akciju.
  • Priča je ono što ne utiče na racionalni deo ljudskog mozga, već na onaj instiktivni, emotivni deo, koji je mnogo impulsivinji i jači od racionalnog.
  • Priče podstiču maštu i strast i stvaraju osećaj zajedništva među slušaocima.
  • Priče pomažu da se učvrste apstraktni koncepti i pojednostave složene poruke.
  • Ljudima je mnogo lakše da zapamte priču, nego činjenice i podatke


Kroz priču o priči i njenog značaja za brendiranje, učiće nas Jasmina Stojanović koja je u izdavaštvu od 2004. godine. Bila je izvršna urednica „Men’s Health”, gl. i odg. urednica „Sensa”, menadžerka projekta „Adria Media Magazine”, projektna i editorijal menadžerka magazina „Original”, Fondacije „Novak Đoković”, projektna menadžerka „United Influencers” za influenser marketing i rad na prvoj platformi za influensere u regionu. Bavi se prevođenjem i uređivanjem knjiga i prevela je 14 knjiga. Jasmina je NLP Master, ICI coach, praktičar rekonektivnog isceljivanja, Points of You facilitator, WingWave coach, Access the Bars praktičar. Od biznis edukacija završila je brojne obuke za razvoj poslovnog plana, brendinga, poslovnog identiteta, video-novinarstvo, seminar za Emloyer branding, seminar Boba Proktora „Od razmišljanja do rezultata”, Total Business Mastery, „One-day MBA” kod Brajana Trejsija. Osnivač je konsultantske agencije Moahaza, koosnivač portala www.vremeza.com i edicije „momentUm“ Finesa izdavaštva.


Radna sveska “Mali brendovi, velike priče”

Ukoliko vas je ova tema privukla i hteli bi da više radite na svom brendu kroz storiteling, možete preuzeti Radnu svesku: Mali brendovi, velike priče. U okviru radne sveske dobićete šablone za pisanje priče o brendu ali ćete isto tako pronaći i test samoprocene razumevanja storytellinga i značaja za brend. 

Radna sveska “Mali brendovi, velike priče”

Snimak predavanja

Ovaj sadržaj dostupan je samo članicama mreže. Ukoliko želite da se pridružite kao korisnik platforme Mreže Jezgro, kliknite na link.

Materijal sa predavanja

Ovaj sadržaj dostupan je samo članicama mreže. Ukoliko želite da se pridružite kao korisnik platforme Mreže Jezgro, kliknite na link.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *