Peri, meno i postmenopauza bez tabua – Žensko zdravlje kroz promene
Ovu radionicu Stanislava je osmislila kako bi ženama pružila siguran prostor za otvoren razgovor o jednom često prećutkivanom, a izuzetno […]
Ovu radionicu Stanislava je osmislila kako bi ženama pružila siguran prostor za otvoren razgovor o jednom često prećutkivanom, a izuzetno […]
Priča o marketingu je uvek priča o ličnim i ljudskim vrednostima koje se prelivaju na sva mesta susreta sa našim
Radionica Osnove uspešne komunikacije imala je za cilj da podstakne polaznice da razmisle na koji način one komuniciraju i kako
„Cena je ono što plaćamo, vrednost je ono što dobijamo.“ – kaže Voren Bafet, a šta kažete vi? U svetu
Brendiranje lokalnog kulturnog i prirodnog nasleđa može značajno povećati privlačnost turističke ponude, privlačeći sve više ljudi koji tragaju za inovativnim
Svoj brending možete maksimalno da iskoristite iz ugla štampe, primene na ambalaži i kreiranja osećaja luksuznih pakovanja da dobijete još
Vizualni identitet našeg proizvoda ili usluga je naša lična karta na tržištu. Na predavanju o logotipu, vizualnom identitetu i brendingu
Održiva moda dolazi ispred brige o autentičnom spoljašnjem izgledu i utisku koji ostavljamo na druge ljude. Održiva moda je briga
Kada samo na početku neke svoje ideje, često se pitamo: “Kako je drugima uspelo?” Gledajući iz ugla početnika, tuđi uspeh deluje jednostavno. Ali iza